SKORZYSTAJ Z OKAZJI

Zapisz się na listę oczekujących

Już 5 września odbędzie się premiera największego jak dotąd mojego projektu – „Jak szybko wydać i sprzedać e-book”, który może całkowicie zmienić Twoje spojrzenie na temat tworzenia oraz sprzedaży własnego e-booka.

Cieszę się, że mogę ogłosić, iż proces tworzenia tego e-booka został zakończony, a teraz przyszedł czas na jego dopracowanie. 

Chcę, aby moje dzieło było jak najlepsze, dlatego skupiam się teraz na ostatnich elementach do poprawy.

Oto co znajdziesz w środku:

Część 1: Przygotowanie i planowanie
- Co musisz wiedzieć przed rozpoczęciem tworzenia e-booka
- Sprzedaż e-booków w Polsce i za granicą bije rekordy! Jak dołączyć do trendu?
- Dlaczego teraz jest dobry moment na wydanie swojego e-booka?
- Big Idea: kluczowa koncepcja, która zmieni wszystko
Część 2: Badanie rynku i ustalanie strategii
- Badanie rynku – dlaczego musisz je zrobić, aby odnieść sukces w swojej niższy?
- Konkretne narzędzia do analizy konkurencji
- Jak empatia pomaga wczuć się w potrzeby klienta
- Najbardziej dochodowe nisze w Polsce
Część 3: Planowanie i struktura e-booka
- Tworzenie spisu treści, który rozwieje obiekcje klienta
- Jak wybrać atrakcyjny i angażujący tytuł?
- Jak w krótkim czasie stworzyć pełnowartościowy e-book?
- Samodzielna edycja i korekta vs. współpraca z profesjonalistą
Część 4: Projektowanie okładki i wyglądu e-booka
- Nie warto oceniać książki tylko po okładce – czy aby na pewno?
- Wybór odpowiednich grafik i kolorów przewodnich
Część 5: Wydawanie i dystrybucja
- Wydawnictwo vs. self-publishing
- Wybór odpowiedniego formatu e-booka
- Wybór platformy do publikacji e-booka
- Dlaczego warto postawić na swoją stronę internetową?
- Prawo w Polsce a wydawanie e-booków
- Numer ISBN i wniosek o jego przyznanie
Część 6: Marketing i promocja e-booka]
Strona www – landing page jako niezbędny element marketingowy
- Tworzenie atrakcyjnej oferty e-booka oraz zapowiedzi
- Wykorzystanie mediów społecznościowych do promocji e-booka
- Wsparcie innych twórców – jak znaleźć dobre rozwiązanie?
- Jak wypromować e-book nie wydając ani złotówki na reklamę?
- Budowanie autorytetu i personalnego wizerunku autora e-booka – czy to ma sens?
Część 7: Strategia cenowa, monitorowanie wyników i obsługa klienta
- Ustalanie ceny e-booka i strategii cenowej
- Monitorowanie wyników sprzedażowych oraz analiza danych
- Obsługa klienta po sprzedaży
- Przyszłość i trendy w zakresie różnych wariantów e-booka

Dlaczego Warto?

E-book, który prezentuję, może całkowicie odmienić sposób, w jaki do tej pory patrzyłeś na proces tworzenia oraz sprzedaży. Wszystko to można znacznie ułatwić, a poniższy e-book dokładnie wyjaśnia, jak to skutecznie zrobić.

E-book przeprowadzi Cię przez cały proces: od samego początku, czyli pomysł, po realizację oraz kluczowy element finalny, a więc sprzedaż. Zobaczysz, jak zrobić to wszystko krok po kroku i nie będziesz skazany na samego siebie. To da Ci pewność, że Twój wysiłek ma sens.
Gdym mógł cofnąć się w czasie i zacząć tworzyć pierwszego e-booka, chciałbym mieć do dyspozycji takie kompendium, jakie Ty możesz teraz zakupić. Unikniesz moich błędów i będziesz mógł skupić się na konkretnych oraz efektywnych strategiach.
E-book zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby samodzielnie zacząć tworzyć. Znajdziesz w nim 7 rozdziałów, które rozwiązują palące problemy autorów e-booków oraz dają ogromne korzyści od razu po zastosowaniu zawartej w nich wiedzy.

Wkrótce podzielę się większą liczbą informacji na temat premiery. Aby być z nimi na bieżąco, podaj swój adres e-mail. Mam nadzieję, że mój najnowsza publikacja stanie się wartościowym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy marzą o wydaniu i sprzedaży własnego e-booka.

Bardzo cieszę się, że już niedługo będę mógł podzielić się tym projektem z szeroką publicznością. Dziękuję jeszcze raz i do zobaczenia na premierze!

O mnie

Nazywam się Arkadiusz Szuba i na co dzień zajmuję się prowadzeniem firmy oraz budowaniem marki „Zmiany Sylwetki”. Firmę zbudowałem praktycznie od zera, mając zaledwie kilka tysięcy złotych w kieszeni. 

Postanowiłem wówczas zaryzykować i dlatego zrezygnowałem z pracy trenera personalnego, aby oddać się własnej działalności gospodarczej.

Pierwszy mój e-book wydałem w 2018 roku i okazał się totalną klapą. Popełniłem w nim wszystkie możliwe błędy. Postanowiłem wówczas, że nauczę się skutecznego tworzenia, wydawania i sprzedawania e-booków oraz że będę na tym zarabiał. 

Przełom nastąpił w 2020 r, kiedy sprzedałem ponad 1 100 egzemplarzy e-booka, co przyniosło mi przychód w wysokości 40 700 zł.

Arkadiusz Szuba

Arkadiusz Szuba

ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH

otrzymasz niezbędną wiedzę na temat tworzenia ebooka
wykorzystać ją podczas sprzedaży swojego ebooka
zwiększysz sprzedaż poprzez zastosowanie prostych i działających metod

Administratorem Twoich danych osobowych podanych w formularzu jest Arkadiusz Szuba. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

© Copyright Arkadiusz Szuba 2023.  Wszystkie Prawa Zastrzeżone. Polityka Prywatności

REGISTER YOUR SPOT NOW

Enter your details below to get instant access to [enter lead magnet name here]

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close