Dziękuje za zapis oraz zaufanie

Wejdź teraz na swoją skrzynkę pocztową i sprawdź checklistę.

    Jeżeli nie możesz znaleźć materiałów sprawdź również w spamie/ofertach/innych, bądź napisz do mnie e-mail na kontakt@arekszuba.pl 

    Jednorazowa Oferta

    NAJŁATWIEJSZY SPOSÓB, ABY ZACZĄĆ SPRZEDAWAĆ PRODUKTY CYFROWE TO WYDANIE WŁASNEGO E-BOOKA

    DOWIESZ SIĘ, W JAKI SPOSÓB SPRZEDAŁEM BLISKO 29 000 SZTUK E-BOOKA I TO BEZ ZNAJOMOŚCI, BEZ ROZPOZNAWALNOŚCI I ZACZYNAJĄC PRAKTYCZNIE OD ZERA

    OTO ZALEDWIE UŁAMEK TEGO, CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU

    Ten e-book jest łatwy w odbiorze i nie zmarnuje Twojego cennego czasu.
    Bez żadnych zbędnych dodatków, same istotne informacje.

    Są w nim zawarte tylko skuteczne strategie, które od razu możesz wdrożyć, aby zacząć tworzyć i sprzedawać swój własny e-book.

    Warto zaznaczyć...

    Obejmuje najskuteczniejsze i sprawdzone strategie. 

    To jest dokładnie to, co działa obecnie w 2023 roku.

    Pozwól, że Ci wyjaśnię...

    Mówią, że im więcej oferujesz, tym więcej możesz otrzymać.

    A ponieważ dążę do maksimum!

    W tym przewodniku oferuję Ci znacznie więcej...

    Część 1: Przygotowanie i planowanie
    - Co musisz wiedzieć przed rozpoczęciem tworzenia e-booka
    - Sprzedaż e-booków w Polsce i za granicą bije rekordy! Jak dołączyć do trendu?
    - Dlaczego teraz jest dobry moment na wydanie swojego e-booka?
    - Big Idea: kluczowa koncepcja, która zmieni wszystko
    Część 2: Badanie rynku i ustalanie strategii
    - Badanie rynku – dlaczego musisz je zrobić, aby odnieść sukces w swojej niższy?
    - Konkretne narzędzia do analizy konkurencji
    - Jak empatia pomaga wczuć się w potrzeby klienta
    - Najbardziej dochodowe nisze w Polsce
    Część 3: Planowanie i struktura e-booka
    - Tworzenie spisu treści, który rozwieje obiekcje klienta
    - Jak wybrać atrakcyjny i angażujący tytuł?
    - Jak w krótkim czasie stworzyć pełnowartościowy e-book?
    - Samodzielna edycja i korekta vs. współpraca z profesjonalistą
    Część 4: Projektowanie okładki i wyglądu e-booka
    - Nie warto oceniać książki tylko po okładce – czy aby na pewno?
    - Wybór odpowiednich grafik i kolorów przewodnich
    Część 5: Wydawanie i dystrybucja
    - Wydawnictwo vs. self-publishing
    - Wybór odpowiedniego formatu e-booka
    - Wybór platformy do publikacji e-booka
    - Dlaczego warto postawić na swoją stronę internetową?
    - Prawo w Polsce a wydawanie e-booków
    - Numer ISBN i wniosek o jego przyznanie
    Część 6: Marketing i promocja e-booka
    Strona www – landing page jako niezbędny element marketingowy
    - Tworzenie atrakcyjnej oferty e-booka oraz zapowiedzi
    - Wykorzystanie mediów społecznościowych do promocji e-booka
    - Wsparcie innych twórców – jak znaleźć dobre rozwiązanie?
    - Jak wypromować e-book nie wydając ani złotówki na reklamę?
    - Budowanie autorytetu i personalnego wizerunku autora e-booka – czy to ma sens?
    Część 7: Strategia cenowa, monitorowanie wyników i obsługa klienta
    - Ustalanie ceny e-booka i strategii cenowej
    - Monitorowanie wyników sprzedażowych oraz analiza danych
    - Obsługa klienta po sprzedaży
    - Przyszłość i trendy w zakresie różnych wariantów e-booka

    „To może być jeden z najlepszych produktów, dzięki któremu odkryjesz, jak sprawnie tworzyć i skutecznie sprzedawać e-booki...”

    🔥🔥🔥
    CHCIAŁBYŚ TAK ZARABIAĆ? WPADAJĄCE ZAMÓWIENIA CO 2 MINUTY. DZIENNA SPRZEDAŻ POWYŻEJ 5 000 ZŁ!

    Dowód skuteczności mojej metody!

    Jak widzisz, temat jest jak najbardziej aktualny – zdjęcie zarobków pochodzi z 18.06.2023 r., czyli nie jest to tak całkiem dawno 😉

    JAK STWORZYĆ E-BOOK, KTÓRY ZAROBI DLA CIEBIE OD 50 DO NAWET 200 TYS. ZŁOTYCH?

    1. Kluczowa tematyka – rozpoznaj różnicę między słabą a efektywną tematyką

    Wybór tematyki to fundament sukcesu Twojego e-booka. Przyjrzyjmy się przykładom złej i dobrej tematyki. Zła tematyka: „Kwiaty ogrodowe”. Dobra tematyka: "5 skutecznych strategii hodowli rzadkich kwiatów w Twoim ogrodzie”.

    2. Obszerna nisza – zapewnij wystarczający rynek docelowy

    Twoja nisza musi być wystarczająco szeroka, aby przyciągnąć zainteresowanie. Bez odpowiednio dużego rynku docelowego, nawet najlepszy e-book może napotkać trudności. Upewnij się, że masz potencjał docierania do wystarczającej liczby osób.

    3. Mocny tytuł i spis treści – klucz do przyciągania uwagi i zrozumienia

    Tytuł i spis treści są kluczowe, ponieważ stanowią pierwszy kontakt z Twoim e-bookiem. Treść jest istotna, ale klient będzie mógł się z nią zapoznać dopiero po zakupie. Zanim to jednak nastąpi, tytuł i spis treści muszą pomóc rozwiać wątpliwości klienta dotyczące decyzji zakupowej. 

    O tym, jak ważne są to kwestie, świadczy najlepiej przykład książki „The Naked Lunch” autorstwa Williama S. Burroughsa. Pierwotnie została ona opublikowana w 1959 roku pod tytułem „Interzone”. Po pewnym czasie autor i jego wydawca zdecydowali się zmienić tytuł właśnie na „The Naked Lunch”, który znacznie lepiej oddawał ekscentryczny charakter i treść książki. 

    Ta zmiana przyczyniła się do zwiększenia zainteresowania czytelników oraz wzrostu popularności i sprzedaży książki z 5 000 do 30 000 egzemplarzy rocznie!

    DLACZEGO WARTO KUPIĆ MÓJ E-BOOK?

    E-book zapewnia praktyczne wskazówki, techniki i narzędzia, które można zastosować od razu po przeczytaniu. Dostaniesz konkretną wiedzę dotyczącą tworzenia e-booków, której możesz użyć natychmiast do stworzenia własnej publikacji. Nie musisz przekopywać się przez teoretyczne informacje, ponieważ e-book skupia się na działających i przetestowanych przeze mnie strategiach.
    Od 5 lat działam w tej branży, dlatego też wiem, które działania są skuteczne, a które nie przynoszą efektów. Informacje, które otrzymasz, są wiarygodne i oparte na rzeczywistym doświadczeniu. Jako autor ponad 39 publikacji posiadam wiedzę i umiejętności, które przetestowałem w praktyce, co daje Ci pewność, że zyskasz wartościowe informacje.
    W e-booku nie znajdziesz wiedzy napisanej językiem akademickim. Informacje zawarte w publikacji w głównej mierze opierają się na moim doświadczeniu. Mądrzy ludzie uczą się na swoich błędach, a geniusze na cudzych. Nie popełniaj moich błędów, a zaoszczędzisz sobie zbędnych frustracji.
    Twój e-book może być zarówno sposobem na dodatkowy zarobek, jak i stać się sposobem na życie. Napisanie e-booka to tylko część pracy. Najtrudniejszym elementem jest jego sprzedaż. Po sprzedaniu ponad 29 000 sztuk wiem, jak robić to skutecznie. Chciałbym Cię tego nauczyć.
    Jeżeli jesteś osobą, która nie lubi tracić czasu, to daję Ci gwarancję, że nie zmarnujesz go kupując mój e-book. Zamieściłem w nim same konkrety bez zbędnych treści. To pozwoli Ci szybko zacząć tworzyć własne publikacje i skupić się na kreatywności oraz przekazywaniu treści.
    Poprzez wiedzę zawartą w e-booku możesz stworzyć własne książki elektroniczne z dowolnego miejsca na Ziemi. Taka praca da Ci swobodę działania oraz pozwoli na realizację marzeń i celów bez konieczności podporządkowywania się innym.

    DLACZEGO WARTO MI ZAUFAĆ?

    O mnie

    Strategia, którą stosuję, przynosi efekty!

    Nazywam się Arkadiusz Szuba i na co dzień zajmuję się prowadzeniem firmy oraz budowaniem marki „Zmiany Sylwetki”. Firmę zbudowałem praktycznie od zera, mając zaledwie kilka tysięcy złotych w kieszeni. Postanowiłem wówczas zaryzykować i dlatego zrezygnowałem z pracy trenera personalnego, aby oddać się własnej działalności gospodarczej. 

    Wpływ na to miała pandemia COVID-19, która pokrzyżowała moje plany prowadzenia treningów.  Siłą rzeczy musiałem znaleźć swój sposób na zarabianie. A wszystko to, co udało mi się zrealizować, dokonałem bez żadnych dotacji, doświadczenia czy rozpoznawalności. Niewiele osób wierzyło w ten projekt, ale miałem przeczucie, że sprzedaż e-booków może stać się moim sposobem na życie.

    Pierwszy mój e-book wydałem w 2018 roku i okazał się totalną klapą. Popełniłem w nim wszystkie możliwe błędy. Postanowiłem wówczas, że nauczę się skutecznego tworzenia, wydawania i sprzedawania e-booków oraz że będę na tym zarabiał. Przełom nastąpił w 2020 r, kiedy sprzedałem ponad 1 100 egzemplarzy e-booka, co przyniosło mi przychód w wysokości 40 700 zł.

    Na zdobywaniu wiedzy na temat tworzenia i sprzedaży e-booków spędziłem wiele czasu. Teraz przyszedł moment na to, aby podzielić się tą wiedzą również z Tobą.

    Więcej o mnie, całej mojej historii wydawania własnych e-booków oraz etapach ich tworzenia, znajdziesz w mojej najnowszej publikacji.


    JAK SZYBKO WYDAĆ I SPRZEDAĆ E-BOOK

    Pewnie zastanawiasz się teraz, ile to wszystko kosztuje?

    Mógłbym sprzedawać ten e-book w znacznie wyższej cenie, jednak zależy mi na tym, aby był on dostępny dla każdego. 

    Dlatego też zdecydowałem się na obniżenie ceny.

    Wartość tego e-booka przewyższa cenę, którą podaję poniżej.

    Mógłbym sprzedawać go w przedziale cenowym nawet 200-300 zł, ale nie chcę tego robić.

    Właśnie dlatego możesz nabyć go za jedyne 27 zł.

    Możliwe, że istnieją inne kursy i e-booki na ten temat, jednak czy ich autorzy mogą pochwalić się takimi wynikami jak moje?

    Jeśli o mnie chodzi – niczego podobnego nie widziałem!

    Zależy Ci tylko na konkretnych, kluczowych aspektach, które pozwolą Ci natychmiast przystąpić do działania?

    Ten e-book, ma potencjał całkowicie zmienić Twój sposób postrzegania procesu tworzenia i sprzedaży.

    Cały ten proces może być znacznie ułatwiony, a poniższy e-book w sposób szczegółowy wyjaśnia, jak to osiągnąć.

    STARA CENA  59 ZŁ

    KUP TERAZ ZA 27 ZŁ

    Kliknij w powyższy przycisk i dodaj produkt do koszyka


    Dziękuję za poświęcony czas na przeczytanie tej oferty!

    Arkadiusz Szuba

    Arkadiusz Szuba

    P.S.

    Dotarłeś do samego końca, dlatego doceniam to, że czytasz dalej...

    Też wcześniej miałem wątpliwości, czy to może się udać!

    I wiesz co?

    Dopóki nie spróbujesz, nigdy się nie dowiesz!

    Sam wiesz, co musisz teraz zrobić, aby podjąć najlepszą decyzję dla siebie.

    Miłego.

    FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

    DLA KOGO JEST TEN E-BOOK?

    Ten e-book przeznaczony jest dla autorów, twórców treści, przedsiębiorców, blogerów, ekspertów oraz każdej osoby zainteresowanej procesem wydawania e-booków. Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym autorem, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z pisaniem, e-book ten dostarczy Ci praktyczne wskazówki i informacje, które pomogą Ci w efektywnym wydawaniu e-booków.

    CZY TO MI POMOŻE?

    Zapoznając się z treścią publikacji przejdziesz przez wszystkie kroki procesu wydawniczego własnego e-booka: od pisania i formatowania, po promocję i sprzedaż. Niezależnie od Twojego doświadczenia czy celów, e-book ten pomoże Ci lepiej zrozumieć, jak skutecznie wydać, promować i sprzedać swoją książkę elektroniczną.

    CZYM TWÓJ E-BOOK RÓŻNI SIĘ OD KONKURENCYJNYCH PRODUKTÓW TEGO TYPU?

    Przede wszystkim efektami. Został on dokładnie przeze mnie sprawdzony i przetestowany, dzięki czemu całą uzyskaną wiedzę będziesz mógł z powodzeniem zastosować w swoim e-booku, niezależnie od jego tematyki.

    CZY MASZ JAKIEŚ OSIĄGNIĘCIA?

    Tak. Sprzedałem już ponad 29 000 sztuk e-booków i stosuję cały czas proste schematy, które są zawarte w mojej najnowszej publikacji.

    KIEDY OTRZYMAM E-BOOK?

    Otrzymasz go w ciągu 5 minut od złożenia zamówienia.

    MAM DODATKOWE PYTANIE

    Napisz proszę na: kontakt@arekszuba.pl

    © Copyright Arkadiusz Szuba 2023.  Wszystkie Prawa Zastrzeżone. Polityka Prywatności

    Limited Spaces! Register Now

    Register for the web class now, enter your details below

    Close